نی نی کوچولو

نی نی ما دختره یا پسر؟!

1390/6/27 15:54
نویسنده : مامان کوچولو
2,963 بازدید
اشتراک گذاری

هنوز معلوم نیست نی نی ما دختره یا پسر! بابایی میگه اگه نی نی پسر باشه اسمش رو اون چیزی بذاریم که بابایی میگه. من هم اون روزی که داشتیم از مطب دکتر برمیگشتیم زدم قدش و به بابایی قول دادم که قبول کنم. ولی اگه نی نی دختر باشه قراره که من براش اسم انتخاب کنم. و همچنان دارم دنبال اسم میگردم.

روزگار بر وفق مراد میگذره و هر چی که هوس کنم بابایی سریع برام مهیا میکنه :)

چند روز پیش داشتم به بابایی میگفتم این اصلن انصاف نیست که ٩ ماه طول بکشه تا به دنیا بیای و حوصله آدم سر میره. دوست دارم زودتر بغلت کنم عسیسم.

بابایی میگه براش فرقی نداره نی نی دختر باشه یا پسر. عوضش براش خیلی مهمه که نی نی سالم باشه. من هم با بابایی موافقم. بابایی خیلی دوست داره تو رو ببره حموم و باهات آب بازی کنه. :))

راستی! برات یه ژاکت خوشگل بافتم. خدا کنه اندازه ات باشه. الان تو تنه عروسکم هست :)

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)